Després de contactar amb tots els responsables dels principals operadors de serveis de Tossa de Mar (telefonia, aigua, electricitat i gas) us passem una sèrie de notes informatives de les accions que han activat per afrontar la crisi del coronavirus:
- Afecta tant a particular com a empreses
- Quasi tots aposten per fraccionar els pagaments d'aquest període en 6 o 12 mesos sense interessos.
- La tramitació de totes les companyies s'ha de realitzar per internet, a través de la web del distribuïdor i sempre amb una còpia de la factura per anar introduint les dades.
- Per complicada que sigui la situació, el subministrament està garantit durant el Decret d'Alarma.
Per qualsevol dubte o si per algun motiu no podeu realitzar el tràmit vosaltres mateixos, truqueu al 972340135, deixeu el vostre contacte i us ajudarem el més aviat possible.
Adjunt teniu dos documents en PDF: el comunicat de SOREA i un resum d'informacions de les companyies ENDESA, IBERDROLA i NATURGY. Per a altres operadors consulteu els seus llocs web o bé truqueu als seus telèfons d'atenció al client.
Regidoria de Manteniment i Serveis,
Ajuntament de Tossa de Mar.