Horaris d'hivern a la taquilla de MOVENTIS (Estació Autobusos de Tossa)    ·    Registre Civil de Tossa de Mar: DEMANEU CITA PRÈVIA PER PODER GARANTIR QUE SEREU ATESOS EN EL DIA.    ·    Servei de CITA PRÈVIA: evitareu esperes innecesàries. Truqueu al 972340100 o a la seu electrònica.    ·    Alertes de productes cosmètics: Feu clic aquí per llegir-la
Igualtat   Agenda   Parlament 2024   Europees 2024  

Notícies Notes de premsa

La bona distribució, com potenciar les vendes directes· L’AEDH ha organitzat el primer esdeveniment presencial post pandèmia parlant sobre distribució hotelera i visibilització

Tossa de Mar, 25 d’abril de 2022.- La Sala Trinquet de l’Ajuntament de Tossa ha estat l’escenari del primer esdeveniment presencial post pandèmia que organitza l’AEDH a la població gironina, conjuntament amb l’associació d’hostaleria de La Selva. A l’acte s’ha parlat sobre la distribució hotelera, com potenciar la venda directa per sobre de les OTA’s, visibilitzar les habitacions i la presència als metamarcadors.

 

Aprofitant els canvis sobrevinguts amb la pandèmia i que han vingut per quedar-se, s’han donat claus per millorar el rendiment de les vendes directes.

 

L’acte va començar amb la benvinguda per part del president de l’AEDH de Catalunya i el General Manager de Guitart Hotels, Roberto Torregrosa, i Teresa Coris, la delegada de l’AEDH Costa Brava, representant de l’Associació d’hostaleria de la Selva i directora de l’Hotel Bar Corisco de Tossa. Entre els assistents hi havia diferents representants del sector hoteler de la Costa Brava, de la província de Barcelona i l’alcalde de Tossa, Ramon Gascons.

 

A l’acte es van exposar les dades comparatives de la situació de les reserves a la Costa Brava des de 2020 fins a 2021, abans i després de la pandèmia per entendre l’evolució que han anat seguint i així saber-les interpretar. Com a dades a destacar és que se’n desprèn que l’estiu de 2021 es recupera una mica, però també hi ha puntes d’anul·lació de reserves. És cert, però, que algunes d’elles eren per canviar de data. També s’aprecia que hi ha hagut moments entre 2019 i 2021 que hi ha hagut dependència del client domèstic. Tot el que ha passat aquests darrers dos anys fa veure que s’ha après a utilitzar els canals online i a fidelitzar els clients. De fet, han destacat 4 punts claus a tenir sota control: els preus i les condicions, la visibilitat, la fidelització i la visibilitat en comparadors.

 

L'objectiu de la xerrada és ajudar al sector d’hostaleria a potenciar les vendes directes, aconseguir la independència comercial i reduir les seves despeses augmentant el benefici.

Etiquetes